Tekst dostarczony przez partnera

Prowadzisz własną działalność gospodarczą i ze względu na zbliżający się sezon zimowy potrzebujesz miejsca, żeby tymczasowo przechować firmowy sprzęt? A może siedziba Twojego przedsiębiorstwa nie pozwala na trzymanie wszystkich niezbędnych rzeczy, a obecnie nie jesteś w stanie pozwolić sobie na wynajęcie większego lokalu? W taki przypadkach nieocenioną pomocą będzie skorzystanie z usługi self storage. Taką szansę mają również mieszkańcy Wrocławia i okolic.

Czym jest self storage?

To nic innego, jak wynajem magazynów samoobsługowych. Self Storage narodziło się w latach 50. XX wieku w Stanach Zjednoczonych, gdzie szybko zdobyło ogromną popularność. Z biegiem czasu coraz więcej krajów zaczęło wprowadzać ten rodzaj usługi, także w Europie. Od kilku lat udostępnianie przechowalni o różnych rozmiarach jest również dostępne w Polsce, m.in. za pośrednictwem firmy Less Mess Storage.

Zastosowanie takiego rozwiązania jest bardzo proste. Wystarczy zdecydować się na metraż pomieszczenia, a następnie, jeszcze przed podpisaniem umowy najmu, uzgodnić termin, do jakiego zamierzamy użytkować magazyn. Ta metoda jest szczególnie chętnie stosowana przez przedsiębiorców, którzy ze względu na różne okoliczności mogą potrzebować dodatkowej przestrzeni do przechowywania. Self Storage jest oczywiście dostępne także dla klientów indywidualnych.

Self Storage dla firm – co można zyskać?

Prowadzenie własnego biznesu wiąże się z wieloma obowiązkami. Nie tylko trzeba pamiętać o regularnym uiszczaniu wymaganych opłat, ale należy tak zorganizować pracę, żeby utrzymać płynność finansową, a do tego zapewnić sobie oraz swoim pracownikom niezbędny komfort.

Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien w pewnym momencie rozważyć skorzystanie z self storage. Jak wiadomo, własna firma, bez względu na rodzaj działalności, skutkuje nagromadzeniem wielu dokumentów. Większość z nich trzeba przechowywać na stałe lub po prostu przez dłuższy okres. Jeśli niewielkie, jednoosobowe przedsiębiorstwo jest zarządzane bezpośrednio z domowego zacisza, może się okazać, że zwyczajnie nie ma w nim miejsca na składowanie wszystkich papierów. Wynajęcie niewielkiego schowka w Less Mess Storage może błyskawicznie załatwić sprawę i umożliwić nam zachowanie większego porządku w dokumentach.

Niejednokrotnie zdarzają się również problemy z podstawowym wyposażeniem. Przykładowo, prowadząc lokal gastronomiczny z ogródkiem, wraz z sezonem jesienno-zimowym należy przenieść krzesła, stoliki czy parasole, które do tej pory stały na zewnątrz, w jakieś suche i bezpieczne miejsce. Zamiast upychać je w składzikach baru czy restauracji, można je po prostu umieścić w magazynie samoobsługowym.

Także sklepy mogą z powodzeniem odkrywać zalety self storage. Wykorzystując wynajętą przechowalnię, można składować tam towar, a nawet przygotowywać poszczególne produkty do wysyłki, co znacząco ułatwi cały proces – szczególnie w przypadku przedsiębiorstw, które dopiero stawiają pierwsze kroki na rynku.

Less Mess Storage we Wrocławiu – jak skorzystać?

Obiekty Less Mess Storage znajdują się w największych miastach w całej Polsce, w tym m.in. we Wrocławiu. Magazyny samoobsługowe można znaleźć przy ulicy Pełczyńskiej 19. By zapytać o szczegóły dotyczące umowy czy poszczególnych pomieszczeń, można skontaktować się z przedstawicielami firmy poprzez adres mailowy bądź telefonicznie. Więcej informacji można również znaleźć na stronie https://www.lessmess.storage/self-storage-wroclaw/.

Co bardzo ważne, by zdecydować się na konkretny magazyn, wcale nie trzeba wychodzić z domu. Na stronie Less Mess Storage dostępne są wizualizacje przechowalni, w związku z czym bardzo łatwo można określić, która rzeczywiście odpowiada naszym potrzebom. Możemy wybrać zarówno schowek o wielkości zaledwie 0,5 m², jak i bardzo duże magazyny – nawet takie, których rozmiary przekraczają 25 m². Umowę można podpisać zdalnie, a kartony zamówić wraz z dostawą ze sklepu internetowego eKartony.pl.

Warto też zaznaczyć, że na terenie każdego obiektu Less Mess Storage działa sklep z materiałami niezbędnymi do pakowania. W razie potrzeby nie zabraknie zatem kartonów, folii zabezpieczających czy też nalepek, a to z kolei przełoży się na wyższą jakość przesyłek np. w przypadku sprzedawców internetowych, którzy zdecydują się umieścić oferowane produkty w magazynie.